torsdag 26 januari 2012

Att skaffa en blogg

-Jaha, då har jag startat upp en blogg
-Varför det?
-Inte vet jag
-Men herregud! Du kan ju inte bara ha en blogg. Jag menar, vad ska du med den till?
-Jo men jag läser ju så många bloggar och har gjort det länge. Det känns ju som att jag skulle vilja ge något tillbaka till bloggvärlden plus att jag kanske skulle känna mig mer delaktig....
-"himlar med ögonen" (jag HATAR när folk himlar med ögonen)
-Men vad ska den handla om då?
-Livet!
-Livet?? Du är ju för rolig!
-Tack, jag vet!
-Så den ska inte handla om Odd Molly då med tanke på att du sitter och glor i de bloggarna för jämnan?
-Men hallå! Odd Molly kan väl vara en del av livet (jävla idiot tänker jag)
-Men mer då?
-Ja...om mitt liv i allmänhet och ibland i synnerhet, om hundarna, hur jag gillar att njuta av livet!
-Men tänk om du inte pallar eller inte får några läsare då?
-Äh, då är det väl bara att lägga ner, livet rullar ju på med eller utan blogg, sådetså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar