onsdag 1 februari 2012

Datorbråk

Igår kväll segade sig datorn så att det varken kunde fixas med än det ena, än det andra. Upptäcker att det  ligger tio sidor uppe, både från Safari och Firefox. Det mesta från Bolibompa, Youtube och barnkanalen (undrar när sonen har varit så effektiv...) På varje sida var det öppnat hur många fönster som helst. Jag hade hört ett svagt ljud hela kvällen som jag trodde kom från sonens rum. Jag höjde ljudet på datorn och fick höra Pingu på tjeckiska och StarWars på spanska, samtidigt....
Stänga ner allt och starta om. Nu hoppas jag att datorn ska vara lite mer medgörlig.

Eftersom att solen skiner ska jag ta mig till Malmö och kolla in lite vårnyheter!
Witnes top i färgen "lite indigo"


Lovely Knit i "Multi"

Nylon hooded pile parka i "Powder"
                                                                     Ha en skön dag!

3 kommentarer:

  1. Hej hittade din blogg via Jossans blogg, en tjej med samma intressen som jag också i mina bästa år:) lägger till mig som följare hos dig!
    kram

    SvaraRadera
  2. Pingu på tjeckiska låter ju som en höjdare;) Witnes top är så fin! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh! Det är så kul med besök här! Silverlining, dig ska jag besöka nu och Linda, du får besök både i blogg och på Wordfeud. Ikväll blir det lite rödvinsmustach så jag håller mig lugnare än igår!
    Kram

    SvaraRadera