onsdag 15 februari 2012

Glas halt och nymorgnad

Efter att ha tillbringat hela natten på jobbet möttes jag av rena rama isbanan. Skulle tagit skridskor istället för cykel. Sovit som en stock och känner mig ganska seg. Också frågan: Ska jag äta frukost eller lunch eller vad när klockan är två på eftermiddagen. Det blev något så kulinariskt som havregrynsgröt.

I lördags när jag slet ut min garderob fann jag den här gamla Mollysen som jag nästan helt glömt bort, hur kunde jag det? Det är ju den som gör mig så himla glad (jag får midsommartankar) och jag tror faktiskt att det är mitt första Odd Molly plagg.

Odd Molly white Silk cotton blouse top







Lite pusskalas har vi haft

2 kommentarer:

  1. Jaaa men den är ju så himla söt! Höll i den på en outlet men hängde tillbaka då jag hade sett ut som svamp-bob i den..nu kanske den hade funkat.

    Kalasfin är du!

    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svamp-bob!! Din toka, du är ju för rolig! Du som klär i allt! Kram

      Radera