söndag 12 februari 2012

Innehåll

Något segt att stiga upp i morse kan jag berätta. Dagen har ägnats åt att röja i kåken efter mina, barnens och hundarnas framfarter i vecka. För att inte tala om min framfart igår när jag insåg att jag skulle på bloggeventet och typ slet ut hela garderoben och rafsade runt som en dåre för att sedan kasta mig på cykeln till stationen (ja, så långa meningar har Ranelid och han andas bara en gång i timmen).
Det har byggts snögubbe med fin morotsnäsa, potatisögon och russinmun fast nu har mina bestialiska hundar käkat upp det mesta av den stackaren. Så nu har han ett halvt huvud och ett öga på glid.
Innebandymatch har det också hunnits med, mellanbarnets lag och det blev vinst så det känns riktigt bra!

Tänker visa innehållet i mina fina goodiebags för er som inte sett det redan här i blogglandet. 

Fast först ut son och hel snögubbe


Och nu goodiegoodie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar