lördag 11 februari 2012

Tänk om...

Tänk om jag skulle snubbla över en biljett i sista sekund till bloggeventet imorgon, hur asfett hade inte det varit. "Men vad är väl en bal på slottet"...Men tänk om. Jag har tänkt de senaste veckorna att tja, jag har ju inte sådan bekymmer som andra bloggare och läsare har som ska dit att fundera över sin frissa, vad de ska ha på sig, när och hur de ska byta om etc. Jag ska ju ligga hemma i soffan med mysbrallor och stoppa in vedpinnar allteftersom. Men tänk om jag mot all förmodan får tag på en biljett, hur ser scenariot ut imorgon då??? Jag har i alla fall filat fötterna, klippt tånaglarna och rakat benen (som om jag i sådana fall skulle springa omkring i shorts barfota eller att någon kollade vid insläppet hur ens ben och fotstatus ser ut). Dream on Fiona...

En annan dröm är ju en kappa till våren som bara är så läcker, eller vad tycker ni?

Orlov coat

Flanera runt i den här och köpa vårens första glass på Glasskulturen kanske

1 kommentar:

  1. Ja, så har jag också tänkt. Vad kul det hade varit men vad är väl en bal på slottet...fruktansvärt tråkig, dötrist, tråkig och alldeles, alldeles underbar:-)

    Ha en fin helg ändå
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera