fredag 9 mars 2012

Dagens och virknål

Har begett mig till mitt arbete som jag ska fira hela helgen med....tur att jag firade lite helg igår istället!;) Passar på att slänga in en "dagens" nu på min rast.

Lacie top i powder
Ljusblått linne (minns ej namnet)
Canna Cardigan
Levi's jeans

Jag har tyvärr dragit upp en massa trådar i min "Canna". Skulle behöva en virknål och dra tillbaka trådarna men vart sjutsingen köper man en sån?! Finns ju knappt några sytillbehörsaffärer längre.

Önskar er en trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Nu har jag äntligen hittad din fina blogg. Ska bli roligt att följa dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också dragit upp massa trådar i mina cannor! Här har vi en ordentlig sticka- och virka-affär; Strikkedilla. Men kolla på Clas Ohlson och andra lågprisbutiker som säljer krafs, där brukar det finnas virknålar :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Får bli ett besök nästa vecka. Sen jäklar ska jag fiska trådar!

      Kram

      Radera