söndag 25 mars 2012

Våfflor, bubbel & Fondue

Efter fyra timmars sömn lyckades jag att ta mig ur sängen och släpa mig till jobbet. Hade garderat väckarklockor, mobilen och arbetskamrater som ringde till mig. Ville ju inte försova mig!

På vägen hem plockade jag upp sonen som varit och lekt med en kompis. Blev upplyst om att det var våffeldagen. Så vi for hem och flirtade med äldsta dottern som började att mecka ihop en våffelsmet och gräddade för fulla muggar. Mums! Jag tyckte att vi kunde fira att det äntligen är sommartid så det blev lite bubbel med, bra kombination! Det hela avnjöt vi i solen  på altanen.


Biarritz hat hängde givetvis med tillsammans med Rib jersey top och Alpaca Mix Long Cardigan
Puff som ville leka med frisbeen såg ut som en kossa som precis blivit utsläppt på grönbete
Kvällen bjöd på chokladfondue med jordgubbar

6 kommentarer:

  1. Å våfflor - det känns som en evighet sen :) Jag har ännu inte sett någon som kan bära upp den hatten - det kan du!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fram med våffeljärnet bara! Jag är så glad över min hatt, kula att du tycker att jag kan bära upp den. Min första hatt!

      Kram

      Radera
  2. Hej!

    Denna ljuvliga hatt och dessutom våfflor och bubbel, ibland blir det bara alla rätt.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Ooo, våffeldagen har jag ju helt glömt! Tack för påminnelsen - visst får man fira en dag för sent?! ;-)

    Störtcool du är i hatten!

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att man kan fira försent, förtidigt och i tid och otid! Känner mig ganska cool faktiskt;)

      Kram

      Radera