onsdag 11 april 2012

Klänningstips, bita ihop & konstiga skyltar

Den här finfina klänningen finns just nu att köpa till 50 % rabatt hos  ZOOVILLAGE! Storlek 1,2 och 3 finns kvar.


Klicka HÄR så kommer ni direkt till sidan!

I natt när jag jobbade fick jag allt "bita ihop", vid 01 tiden skulle jag käka lite och möttes  av detta:

och


Det är sällan att det finns något gott på natten att tugga på men just inatt vankades det både det ena och det andra...men jag tänkte på mina volanger och åt mina medhavda hallon med yoghurt.

Och från det ena till det andra, jag var i en sybehörsaffär häromdagen. Där hade dom denna skylten:


Först tänkte jag att "den halsduken måste jag kolla in, undrar hur ful den är egentligen" men sedan såg jag att det var ett "kit"....hmm

Nu blir det innebandyträning!

Kram

7 kommentarer:

  1. Himla bra gjort att låta bli allt det där goda:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stålsättning av tredje graden! Men hallonen var ljuvliga!

      Kram

      Radera
  2. du lät bli- wow! svårt när det är natt och man är trött-bra gjort! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som tur är ska jag inte jobba natt på ett tag!

      Kram

      Radera
  3. Fniss vilken skylt! Och hur kunde du låta bli. Så bra gjort,
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte på kroppsvolanger;)
      Och skyltar, har märkt att jag samlar på sådana, har mobilen full. Kanske jag ska göra ett inlägg med bar knäppa/konstiga skyltar?!

      Kram

      Radera
  4. Vad duktig du är som tänker på volanger. Jag kan säga att jag inte är det. Brorsan bakar och har sig, så här ökar antalet volanger snabbt. Skylten är skitroligt:)
    Kram

    SvaraRadera