söndag 6 maj 2012

Månfrossa

Hej!

Gårdagen innebar jobb och sen en liten släktträff med god mat,vin och den fantastiska månen som uppenbarade sig på himmelen igår. Kunde riktigt känna dragningskraften för jag vaknade mitt i natten (vilket jag inte brukar) och var tvungen att ränna ut i trädgården!

Sonen tycker att det borde vara fler bilder av hundar och honom här på "datorn" så här kommer några han haft önskemål om.






Gårdagens blev RAF, Timeout och G-star. Sonen i Hilfigerskjorta och jeans från Metoo.







Nu kallar jobbet igen och ni andra får ha en riktigt bra söndag.

Kram

4 kommentarer:

  1. Nu måste ju sonen vara nöjd :) Svårt avis på dig som fick se månen!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Missade månen! Dottern sa att den var jättefin och jag sa jaja och tittade inte ens! Snygga outfits på er bägge!
    Har en tävlig om det är någon som vill, hos mig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Jag missade den maffiga månen, men kul att få se den på bild. Du och sonen är jättefina på bilderna.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina bilder på son och vovve:) Månen skulle tydligen vara nåt extra vid fullmåne den här gången.......Kram

    SvaraRadera