söndag 16 september 2012

Träningsvärk & Rapsolja

Vaknade i morse med en fruktansvärd träningsvärk i låren och nacken. Var kommer det ifrån? Kan ju inte ha fått sån värk av att springa några våningar upp och ner på Clarions hotell. 
I och för sig hade ju Emma lite konstiga övningar för sig mitt i allt. "Kolla om du har siffran 2 eller 3 under stolen" och där blev det ju lite knäböj. Det blåste ju friskt i Helsingborg men jag kan väl ändå inte gått och fått "drag"? Eller tågresan, åker sällan tåg.

Träningsvärken är alltså så illa att när jag väl kommit ner på huk för att leta efter ett par jeans i en butik åt fjortisen idag, så kom jag knappt upp igen. Tur att det bara är innebandy med gubbarna imorgon så jag inte sliter ut mig... Det fick bli värmd vetekudde idag och lite soffhäng.

Räddaren i nöden.

Och Tacos efter barnens önskemål.
När jag var och shoppsade ingredienser till Tacos upptäckte jag att man kan köpa rapsolja i "Baginboxformat"?! Såg framför mig förväxlingen mellan vitt vin på box och oljan. Kan ju bli galet farligt för volangerna;)



Efter maten lekte jag och fjortisen med läppglans och mobilen.


 

Kram


Jo, alla fina bloggtips och fototips som jag försökte suga åt mig igår börjar inte gälla förrän en annan dag. Därav ett ganska vimsigt inlägg. Känner mig lite som en motvallskärring idag men det bör kunna bli bättre?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar