måndag 22 oktober 2012

Avsluta & börja på ny kula igen

Hej!

Fick sovmorgon idag av familjen. Välbehövligt efter en minst sagt tuff helg.
För att sedan avsluta helgen och påbörja veckan med:

1. Migrän✔
2. Bota migrän✔
3. Tvätta ett ton tvätt (pågår än, finns en anledning till att jag döpt min tvättstuga till "neverendingstory")
4. Fara runt med snabeldraken✔
5. Veckohandla✔
6. Förbereda kvällsmat✔
7. Ta sonen till badhuset för crawlkurs (och svettas som en gris under tiden)✔
8. Spela innebandy ikväll

Nä, usch vilken tråkig lista, påminn mig om att inte skriva sånt här igen.

Jag kör en dagen istället.

Jeanstights och brunt linne från HM (som jag sytt på en liten svart sammetsrosett), spetslinne från A&F.
Blus från Odd Molly och några gamla stövlar till det (som är mina favoriter)








 

 

Jo, också ett budgetfynd från London. Skinnhandskar som sitter bra, är mjuka och sköna. Gillar draperingen på ovandelen. Pris: 8 pund på Primark.
Primark är värsta lågpriskedjan i England, finns massor med skit men också en massa fina fynd så det är bara att "plocka russinen ur kakan".





Ha en bra kväll!


Kram

12 kommentarer:

  1. Jag håller med, listan var ingen rolig lista. Om det är någon tröst kan min tvättstuga heta samma sak:)
    Snygga du och snygga handskar.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och skönt att jag inte är ensam om tvätten!
      Kram

      Radera
  2. Finns inte mycket värre än att börja dagen med migrän, men skönt att det gick över lite iaf. Hawthorn är bara så himla fin tycker jag. Klem och fin kväll

    SvaraRadera
  3. Nä, Migrän snor åt sig för mycket tid, jäkla ofog!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men gulp vilken dag - tycker allt lite synd om dig.
    Kram fina!

    SvaraRadera
  5. Tack kära du! Men nu är jag i fas! Har ju innebandyn att se framemot och sen blir det "torka inte tårar utan handskar", fast på Svt i morgon förmiddag tror jag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad duktig du är som ger dig iväg och tränar. Hoppas huvudet är bra nu..
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Träningen var ett lyft! Skönt att rensa hjärnan och få lite fysiska smärtor!
      Kramar

      Radera
  7. Usch vilken dag! Migrän är svinvidrigt! Och svettas påklädd i ett badhus är ingen höjdare heller.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sen när man väl är där och badar i en baddräkt så håller jag på att frysa häcken av mig...
      Kramar

      Radera