söndag 25 november 2012

Vad händer i jullådorna under sommaren egentligen?

Det undrar jag väldigt mycket. Jag packade ner alla adventsljusstakar i början på februari (kan det ha varit så sent?)
Gjorde det varsamt och bar ner försiktigt i källaren, parkerade dom på ett säkert ställe (trodde jag). I dag när jag skulle sätta upp favoriten i köket så funkade den inte, stendöd. For iväg och köpte 20
nya lampor (noga kollat att det var rätt sort) och i med dom, fortfarande stendöd. Har t.o.m testat så det inte är eluttaget som tjafsar. Hur kan den bara avlida nere i källaren? Har jag inte varit tillräckligt snäll mot hustomten? 

 


Så nu sitter jag och surar och funderar på att slänga den, rätt ut genom fönstret.

Surarstassen är Gilded multi Cardigan i grey melange från Odd Molly och linnet är från Abercrombie&Fitch.







Kram

7 kommentarer:

  1. Det finns inte mer irriterande än sådant, när det bara ska funka liksom..
    Snygg är du:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt och underligt!
    Snygg Dagens. Kram

    SvaraRadera
  3. Super lækker cardigan du har på i dag :-)
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Sjukt irriterande det där! Saker avlider i våra jullådor varje år med......Kram!

    SvaraRadera
  5. Gahhh. Samma här faktiskt för det händer skumma saker i förrådet. Men att sätta i 20 nya lampor och det ändå inte fungerar? Så otroligt uppretande. :)
    Kramar och hoppas att den kryar på sig tills i morgon.

    SvaraRadera
  6. Trafon kass?
    Snygg cardigan!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Det där låter inte bra alls! Jag tror nog inte det har att göra med att du inte varit snäll mot hustomten, snarare att han misskött sig å det grövsta ;) Hoppas det löser sig iaf. Klem och fin måndag, solen tittar ju nästan fram...

    SvaraRadera