lördag 16 februari 2013

Frukostbeställning & egen fotograf

"Londondottern" 
har kommit hem på besök och ville ha goood frukost. Beställde bananpannkaka med keso och kanel som jag gladeligen tillredde.





 Gjorde även färskpressad juice och kaffe latte. Hon såg ut till att njuta i fulla drag:) 




Skaffade mig en egen fotograf idag!
Sonen tyckte att han skulle plåta efter att ha sett dessa två översta bilderna...


Frill blouse Chill Norway, jeans  G-star


Action, tagning!








på ett villkor, att jag la ut en cool bild på honom:)



Så det fick bli två:)




Kram

8 kommentarer:

  1. Så mysigt med dottern hemma! Och god frukost :-)
    Fina bilder av och med sonen! Den blusen är ju så snygg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Väldans bra fotograf för att inte tala om den snygga modellen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och kesopannkaka. Mums!
    kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken toppenfotograf!!.....
    Fina blusen har du på dig...den gillar jag.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Vilken duktig fotograf. Jättefina bilder på både dig och honom:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Där är han ju. Coolingen. Och fota kan han också. Pannkakan har jag testat med lite pressad aplesin i. Hur gott som helst. Klem och fortsatt fin kväll

    SvaraRadera
  7. Hehe noget for noget :-)
    Skøn og cool knægt...!
    Fin søndag - kram

    SvaraRadera
  8. Så vakre bilder av deg, og så søt din sønn er:)
    klem

    SvaraRadera