onsdag 13 februari 2013

På halvfart

Vi ser ljuset men tar det så lugnt. Fortfarande inte helt okej men så pass att tvättmaskinen har fått snurra och jyckarna passar på att få frottera sig i smutstvätt (nä, inte kräktvätt, det får dom INTE).







Ett välbehövligt fotbad har jag unnat mig.





Annars så har det blivit några rundor på den "Försvunna diamanten" och om man inte orkar leta fram fler spel så kom sonen på att han kunde göra ett eget som vi spelat:)







Hoppas att ni klarar er från ruskiga sjukor.


Kram

10 kommentarer:

  1. Stackare er...jag hade vissa fantasier om att svepa förbi dig i dag med en semla men det fick stanna som en fantasi.
    Krya på er alla!
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så gulligt att du tänkte svänga förbi och med semla och allt:)) <3<3<3
      Hoppas att du tänker så en annan dag när jag är pigg och inte smittas.
      Kramar

      Radera
  2. Hej!
    Skönt att ni är på bättringsvägen och fotbad är inte dumt. Blir hundlängtande när jag ser dina fina.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var nog du som fick mig på fotbadstankar:) Fast massagen uteblev...;)
      Förstår din saknad. Det blir oerhört tomt utan fyrbeningar som vill vara med överallt, eller bara ligga och snarka i soffan.
      Kram

      Radera
  3. Vill gärna se bilder från Glada Dansen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Får kanske ta med spelet till någon träff;)
      Kram

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Va glad jag blev för din kommentar hos mig för nu hittade jag till dig. Hoppas ni mår bättre idag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Bra att det går oåt rätt håll i allafall, jag vill inte ha bild på "glada dansen" jag vill ha FILM!!! ;) Klemar

    SvaraRadera
  7. Skönt att ni börjar se ljuset - inte kul det där med hundutflyketr i badrock i sällskap av huvudvärk och feber.
    Kramar!

    SvaraRadera