torsdag 14 mars 2013

Knä & Brallor

Jag fickproblem med mitt knä i helgen och har haft ont både vid promenader och på jobbet. Hade svårt för att spela innebandy i måndags och kan säga att jag inte kände mig munter över det det precis. 
Igår var jag och köpte ett knäskydd i en sportaffär med support både vid sidan om knät och under knäskålen. De ställe som bråkar. Krängde på mig det plus ett vanligt knäskydd till andra knät som också inhandlades igår. Vilken support och vilken lycka! Fungerade hur bra som helst och jag kunde springa och spela som en dåre i en hel timme utan smärta:)) 




Jag hade några minuter när jag var på köpcentrat så jag pep in på Espritbutiken där jag inte varit sedan i höstas. Hittade ett par brallor som jag blev mycket förtjust i. Jag är lite tråkig kanske när det gäller brallor, har i princip bara jeansfärgade, svarta eller vita. Men så hängde dom där och skimrade så vackert och jag liksom drogs dit som en skata efter något som blänker. Har jag tid imorgon så ska jag definitivt dit och prova. Kan tycka att dessa kan vara väldans användbara och snygga nu i vår!




Kram

1 kommentar:

  1. Skönt att skyddet funkade så bra. Snälla fota när du provar brallorna om du har tid - tror du är jäkligt snygg i dem!
    Kram

    SvaraRadera