torsdag 4 april 2013

Färgglatt!

Vaknade vid lunch (efter en drös med arbetsnätter) till en strålande sol! 
Gick rakt ut och la mig en halvtimme i sovsäcken på solstolen.
 Underbart att känna värme från solen i ansiktet och höra fåglarna som är helt tokiga:)

Eftermiddagen har dock varit lite zombieaktig och jag har mest hasat runt. 
Tog mig i kragen och duschade, öppnade garderoben med siktet inställt på något riktigt färgglatt och vårigt.
Jyckarna och jag promenerade till skolan där vi hämtade upp sonen. Hemma igen upptäckte jag i hallspegeln att jag missat allt det färgglada i garderoben...Men men, lite knasrosa tapet som bakgrundsbild på "dagens" så blev ju det löst!
 
Linne/Odd Molly, tröja/Gilly Hicks, brallor/Esprit,Edc
 


Kram

5 kommentarer:

  1. Tycker du ser väldigt snygg ut trots att du missat "det färgglada"!;))

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Snygging där! Jag gillar din tröja:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Precis! Och nu är jag ännu mera sugen på sushi. :)
    kramkram

    SvaraRadera
  4. Själv är jag otroligt icke färggladi beige änglavingströja :)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Härlig färgglad bakgrund och supersnygg vår-outfit på dig!

    Kram/
    Krannina

    krannina.se (iPad-kommentar....)

    SvaraRadera