torsdag 12 september 2013

Soffhäng på stan!

Idag fick det bli en tur till Malmö. 
Passade på att ha en date med söta Lingon och soffhänga lite
 i Odd Mollyhörnan på Åhléns City:)




Hungern satte in, vädret var på topp så det blev lunch/fika på en uteservering.


Lingon förklarar för mig "att så här stor var den":)

Här passade jag på att sola benen lite samtidigt som vi 
sörplade kaffe och hade det bra:)




Vi provade en del kläder men det får visas någon annan dag för nu måste jag ta en tupplur innan nattpasset.

Ha en skön kväll!

Kram


5 kommentarer:

  1. Vad mysigt med Lingondejt:) Fantastisk tycker jag att det går att sitta ute än..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina ni är! Mysigt att träffas!
    Och jag undrar så klart vad det är som är SÅ stort? :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad gott ni ser ut att ha det! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt ni ser ut att ha det.
    Trevlig helg önskar Titti

    SvaraRadera
  5. Kul med shopping! Mysigt att få soffhänga lite bland kläderna ;)
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera