torsdag 26 september 2013

Stolt matte!

I går var jag och postade ett paket på ICA. Hundarna bands utanför och eftersom att dom är värmeälskare och soldyrkare i allra högsta grad, så hoppade dom upp på den varma plåten och stekte  i solen:)



Efteråt bar det av till deras favoritplats, hundrastgården. 
Där träffade dom på en löpande tik 
(varför man nu asar med sig en löptik till en hundrastgård?)
 som förstås var spännande trots att de är kemiskt kastrerade.

Och det är här jag blev så glad och stolt! 

Jycken med det bruna huvudet har i sitt femåriga liv aldrig fattat det där med parningsakter och i vilken ända det borde ske men igår fattade han galoppen, sötnöten:)
Fast han blev förstås snabbt undansopad av löptikens husse som inte alls var sugen på kull valpar. Men ändå, visst kan man bli stolt!


Annars så är det fullspäckat program med en massa projekt till höger och vänster och på det nattjänstgöring denna veckan. Projekten återkommer jag med när jag har lite mer att visa upp men jag kan säga att det är lite heminredningsprojekt. Har tänkt mig att visa "före och efter" bilder som i alla fall jag tycker är himla roligt att se:)


Kram


8 kommentarer:

  1. Fniss. Heja vovven säger jag som äntligen fick till det. :) :) Inte lätt att vara hund.
    Längtar efter att se ditt projekt och önskar dig en bra vecka så bra det går med nattjobb.
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Haha, visst är det bra när det blir åt rätt håll... Jag älskar för och efterbildar, så det ser jag fram emot.
    Kram

    SvaraRadera
  3. hahha, det var på tiden att han fattde va´. LOVE före- och efter bilder! Klemisar

    SvaraRadera
  4. Bra gjort där även om det tog lite tid :D
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Haha, rätt åt den där hussen:-D
    Bland det dummaste jag hört att ta löptik till rastgård!

    SvaraRadera
  6. Ja, älskar ju före och efter-bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det var ju skönt att polletten trillade ner för sötvovven;) Kram

    SvaraRadera
  8. Där föll poletten för vovven =) Sååå söta <3 Kram fina du och tack snälla för din röst

    SvaraRadera