fredag 17 januari 2014

Mössa & Kofta

Go kväll i stugorna!

I dag var jag och hämtade ut mössa och kofta som jag beställt. Mössan blev jag supernöjd med och har varit behövlig idag när det snöat på tvären. Nä då, snön lägger sig förstås inte, bara blött och kallt:(


Tisha//Hunky Dory, kofta//National Geographic, jeans & mössa//Odd Molly

Koftan däremot, "Rebecka Cardigan", blev mindre lyckad. Stor som ett hus så det blev retur på den. Blev så besviken för jag var så himla sugen på en ny kofta. Mailade företaget men den var förstås slut i storleken under.



Sonen har bestämt mat så det blir tacos i kväll. 
När sonen lagt sig ska vi se en gammal goding till film, 
"Taxidriver" med Robert de Niro.

Ha en skön fredagskväll!

Kram

4 kommentarer:

  1. Så synd på Rebeckan. Mössa är du superfin i och jag kan förstå att den var bra idag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men vad tråkigt att Rebecka var för stor. Mössar är i alla fall snygg och du klär i den.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg du är i mössan - jag som älskar mössor ha tillräckligt och får inte fler - tror jag hehe
    Kram

    SvaraRadera