torsdag 13 februari 2014

Pause

Hej!

Här inne händer det inte mycket för tillfället, som ni kanske noterat.
Jag har kommit in ett stim med "jobba-äta-sova-spela innebandy". 
Utöver det, de vanliga sysslorna som är brukligt i en familj. Känns som att det inte tillför bloggen och er så mycket. Har tappat lite fokus och tänker att om jag tar en paus så hittar jag kanske tillbaka till bloggandet.



Nästa vecka är det sportlov här nere i södern och jag ska vara ledig med barnen, ladda batterierna och önska att våren är på G. 
I går var det 10 grader varmt och solen sken, i morse när jag gick hem från jobbet bjöds det på snöblandat regn...ska  det komma snö så får det banne mig göra det ordentligt!


Ha det riktigt bra!


Kram

7 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar tillbaka! Kommer att sakna inlägg från mysigaste Skånetjejen :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ha det så himla gött under din paus. Och jag förstår dig precis, har varit där några gånger jag med. Kram!

    SvaraRadera
  3. Pausa behöver alla ibland!
    Vi hade minsann snö som vräkte ner och lade sig.
    Ha det skönt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Dansa- pausa, dansa- pausa... Kram

    SvaraRadera
  5. Känner samma lika och har ju bloggat lite halvhjärtat en stund.......
    Kram

    SvaraRadera
  6. Inte alls dumt med en paus om det finns annat att prioritera. Det låter alldeles fantastisk med lov nästa vecka.
    Men du kommer väl tillbaka?
    kram

    SvaraRadera