tisdag 20 maj 2014

Studenttips?!

Liten tjej har blivit stor och ska ta studenten i juni. 
Fattar inte att det gått 18 år och lite till sedan hon kom till världen.




Den här lilla damen har många vänner och hon har förstås bjudit in alla. 
Till det kommer förstås släkten och en hel del av makens och mina vänner, 
även 16- åringens. Vilket resulterar i sanslöst mycket folk...

Jag har kollat runt lite på catering men inte hittat något som jag föll för och definitivt inte för de summor man kommer upp i. 

Har ni några bra tips på mat att bjuda på?
 Några suveräna och gångbara recept?

Andra bra, roliga och festliga ideér att fixa och/eller är ett måste till studentfesten?

Skulle ni sitta inne med något sådant och orkar att berätta det för mig, 
så maila mig gärna eftersom att det finns små snokar här inne med jämna mellanrum, och scannar av och då blir det ju inte precis någon överraskning :)

Min mailadress: pathcastle@gmail.com


Kram

3 kommentarer:

  1. http://www.grisenochtryffeln.se
    Mikael B. är min bästa väns bror och jag vet att han har haft catering innan. Kan ju vara värt att prova o ringa. Anette Börjesson heter hans syrra och ja du vet ju vad jag heter. Anette o jag gick i gymnasiet ihop...

    SvaraRadera
  2. lax i alla de former som ska vara kalla så du slipper stå i köket o värma

    SvaraRadera