torsdag 15 maj 2014

"The kappa"

På vår roadtrip fyndades det rejält. 
Kappan som jag gick och trånade efter förra våren men kändes onödig och inte vidare praktisk med tanke på materialet, men ändå så himla fin, 
hängde förstås på Freeport med mitt namn på. 
Och vi var som gjorda för varann:)


Dagen efter vår roadtrip så var vi på konfirmation och Tweedle dum coat i färgen Porcelan från Odd Molly fick förstås hänga med.








Under kappan blev det sidenunderklänning, 
"smirkkjol" och sidenkimono.






Väskan, är min 25-årsjubileumspresent från jobbet. 
Man kunde välja på cykel, smycke, köksmaskin eller porslin till hemmet. Men jag ville ha en väska. Så efter lite tjatande, så gick de med på det. Jag valde den här ljusa raringen från Marc Jacob och är supernöjd :)


Nu är det snart dags att kasta sig på cykeln, 
ta sig till jobbet och bränna av sista nattpasset. 

Ha en skön kväll!


Kram

9 kommentarer:

  1. Så himla snygg!!! Både Du, kappan, sidenstassen och väskan!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Min 25-årspresent blev resecheckar!...inte dumt med fin väska.
    Kappan är så fin, underbar rygg.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Wow, dubbel och trippelwow!
    kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt!! Passade bra ihop hela stassen! Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Åhhhh, jag vill också äga The kappa! Supersnyggt!

    SvaraRadera
  6. gud vilken fin kappa! Sitter som en smäck på dig! Ha en fin lördagskväll. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Jadå a match made in heaven!
    Pöss!

    SvaraRadera
  8. Tack för alla fina kommentarer!
    Puss på er!

    SvaraRadera