fredag 26 december 2014

God fortsättning & julklapp nr 24



Hur har er jul varit?

Hör har hostan fått sällskap av snuva OCH halsont :(
Fick preparera mig rejält för att orka med allt julande. 
Släkten kom och vi hade det trevligt på alla sätt och vis. 
Intalade mig att det kunde varit mycket värre än en sketen förkylning. 

Klapp 24 öppnades med spänning och jag förstod direkt vad de mystiska metalldelarna skulle vara till :)



En ljusstake designad av Ernst! 
Metallrören är ju magnetiska och går att sätta lite var man känner för det, smart!


Tusen tack finaste  Flippis för hela adventskalendern och den fina ljusstaken!

Jag önskar er alla en riktigt god fortsättning på julen och ett gott nytt och spännande år!

Kram

2 kommentarer:

  1. Äntligen fick du ordning på rören och ja, jag visste hehehe. God Annandagfortsättning och hoppas du kryar på dig fint. Solskenet hjälper kanske till?
    Här har julen varit synnerligen förslöande och skön och nu längtar jag ut på en långpromenad men det är lite kallt för min näsa. Reashopping får det bli, på lokalt plan.
    Massa kramar och må så gott vännen

    SvaraRadera
  2. För fake Patek Philippe mig är det geniala som har sitt uppdrag i Alarm Travel Time att Patek Philippe äntligen kunde göra en av de mest användbara mekaniska armbandsurkomplikationerna fake Panerai faktiskt lyxiga. Detta är verkligen ett faktum som jag inte kan stressa nog. Larmkomplikationer (förutsatt att de är enkla i drift) är överhängande användbara i en värld där människor ständigt är sent på saker och när påminnelser är fake Audemars Piguet mer än användbara. Ja, din telefon kan göra allt detta, men något med att larmet är på handleden gör det bekvämt (om inte roligare). Så även om det bara är en påminnelse om att fake Tag Heuer lägga mer pengar i en parkeringsmätare, kan ett mekaniskt fake IWC klockalarm vara oerhört användbart i dagens värld. Det är inte vad jag skulle säga om många andra avancerade mekaniska klockkomplikationer, en sådan månfasindikator fake rolex eller tidsekvation.

    SvaraRadera