tisdag 2 december 2014

Julklapp nr 2

Halloj!

Vårt franska fönster är en given plats att sitta och äta frukost eller en fika när man är ensam hemma. Problemet är dock att marmorskivan blir så himla kall. Det är nu löst med ett underbart skinn från ett norskt får. 


Har även skaffat mig ett par UGGs i mocka. Helt underbart varma nu när temperaturen har sjunkit sisådär en 12 grader under loppet av några dagar, brrrr.

Paket nummer 2 i ordningen i min julkalender var en annan liten gullig paket.



I paketen låg den hör tjusiga och glänsande lilla metallstumpen. Den visade sig vara väldans magnetisk så nu kan jag lätt plocka knappnålar som jag hällt ut;)




Nu ska jag se på julkalendern på SVT och sen ett avsnitt av "Dieselråttor och sjömansmöss" från 2002. 


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar