söndag 21 december 2014

Paket nr 21

Halloj!

Efter jobbhelg blev det dags att bege sig till svärmor och julfirande. 
Lyckligtvis fick vi god mat och dryck. Sen spårade det ur. 
Någon kom på att man nog kunde köra en handtvål i mikron. 
Inget jag rekommenderar...



Jag gjorde Flippis goda lakritschokladfudge i veckan för att ha till jul och ge bort. Paketerade chokladen i glasburkar och knäppte fast locken med silkespapper. Blev riktigt nöjd med både smak och utseende!






Paket nr 21 i adventskalendern var rött och juligt.




I låg några fiffiga etiketter som fungerar som svarta tavlan. 
En krita till att skriva med, smart!




Nu ska jag sova som en gris så att jag kanske blir lite piggare och orkar med resterande två nattpass o veckan. Börjar längta till julafton :)


Kram 

1 kommentar:

  1. Yummy! Fuuuuudge vill jag säga högt och ställer mig snart i köket. Oj så gott.
    Och hur mycket hade personen fått i sig som körde handtvål i micron? :)
    Massa kramar och hälsningar!!
    L

    SvaraRadera