tisdag 6 mars 2012

Ledig dag som snabbt förvandlades till skitdag

Ledig efter att ha jobbat söndag och måndag. Sonen ledig eftersom att det är studiedag i skolan. Vaknade med ett spett i hjärnan kändes det som.  Varm och kall och körig i hela kroppen. Kräka eller göra i brallorna. Nä inget av det, men bara känslan. Stoppat i mig hela arsenalen medicin mot migrän. Hjälpte det? Nope. Inte som det brukar. Blev inget hitta på nåt kul med lillkillen. Bara en liten runda i lekparken. Han hittade några andra barn där som han lekte med. Tur, för jag hade inte pallat att leka kurragömma eller gunga eller något annat kräkframkallande. Handla skulle vi oxå göra, blev att maila inköpslista till maken. Heller inget Kids & Friends.

Slutgnällt här, som tur väl är det övergående. Ser fram emot en ny dag imorgon, utan spett.

5 kommentarer:

  1. Hejsan! Tack för din kommentar hos mig! Det är ju så man hittar in till varann kul!
    Hoppas du mår bättre i huvudet nu!?? Jag lider också av migrän, så jag vet hur din dag varit!
    Krya på dig Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åh fy! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Bläk vad jobbigt - typiskt när du är ledig. Hoppas du är ok i dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Usch då! Inte kul att bli sjuk när man är ledig!

    Var du förresten intresserad av ett par Odd Molly vita jeans. Mina 0or har kommit och satt mycket bättre på mig så jag tänkte sälja 1orna. Du har första tjing om du vill ha dem...Maila mig i s f på vivandivangoesfashion@gmail.com :)

    Hoppas du kryar på dig fort nu

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Usch och fy - hoppas det är över nu! Migrän är förfärligt - man orkar verkligen inte göra nånting.

    Kram kram

    SvaraRadera