onsdag 18 april 2012

Träningsvärk & paket

Hallå därute!

All ved är inlastad snyggt och prydligt i vedförrådet och mössen (eller om det nu är en råtta) har säkerligen flyttat in igen efter mitt röj. Har träningsvärk i hela kroppen, även på sådana ställe som jag inte trodde jag hade några på. Jobbat som en dåre och knappt hunnit stoppa in näsan på internet.

Rejäl tröttma har slagit till men jag blev minsann lite piggare när jag öppnade brevlådan. Paket från fina Odd me

Visar någon dag när jag kommit på hur jag ska matcha till det.


Lacie tank, Vintage Chalk
Gorgi Cardigan, Chalk



Hade sällskap i trädgården när jag jobbade med veden. Dom ville åka med på tillbakavägen.



I kväll ska jag pryla kroppen med ett innebandypass så jag somnar nog gott sen.

Ha en bra kväll

Kram

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Här är en som gillar att stapla ved i fina travar och vilka söta medhjälpare du har.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Haha! Vilka lata vovvar;) Söta som sjutton dock! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara hundar. De vet hur de vill ha det:)
    Kram

    SvaraRadera