torsdag 27 september 2012

Grrrrrr

Go kväll!
Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig. Vaknade alldeles försent. Med jätte skitigt hår (det var det inte igår). Stressade som en galning till jobbet i pissväder. Solen visade sig inte på hela dagen = jag vaknar inte till liv överhuvudtaget (hur i helsefyr ska det bli i vinter?)
Mobilen får en konstig "stänga av sig-sätta igång/fryssjuka. Detta efter att jag installerat iOS 6 på iPhonen. Kommer hem och ska fixa till det, inget internet. Gaaaah!
Nu har internet vaknat men min bärbara dator har fått "hängsjuka". Har i allafall lyckats koppla ihop telefonen med den stationära datorn och gör en "fabriksinställning" (vad det nu innebär).
Mitt tålamod är nästan slut och nu ser det ut så här på skrivbordet:



- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Vilken skitdag! Inte för att det hjälper dig men här strular det också för glatta livet...
    Hoppas på morgondagen. Och helgen. Kram snygging!

    SvaraRadera
  2. Det där med att håret blir skitigt över natten händer mig i bland attans märkligt. Hoppas dagen blir bättre.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Nä men fy vad allt strulade på samma gång. Dagen i dag kan bara bli bättre:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Trist, och vädret igår var väl nästan bedrövligast hittills. Sol idag dock och dessutom Fredag, sköööönt! KLem

    SvaraRadera