fredag 16 november 2012

Feeling poncho & "Bambi on ice"

Ekorrhjulet forstätter att snurra i höghastighet och sjukstuga fortsätter. Min skrällande hosta (låter som jag rökt cigarr den vaggan) har faktiskt blivit något bättre. 
Vi kom iallafall iväg till skridskoskolan. Sen att tre av sex  ledare dök upp var ju ändå halv styrka att ta hand om alla dessa vingliga barn med knivar under fötterna. Blev helt nervös av att titta på. Sonen som bara kunnat transportera sig med en orange kon på isen, höll sig för det mesta på skridskorna men gjorde en del vurpor. Måste komma ihåg att ta med knä- och armbågsskydd nästa vecka (och en kudde till baken kanske?!) 

I princip de enda skridskor som fanns kvar i butiken. Men visst måste dom vara snabba med eldsflammor och allt?"



Jag snurrade runt i min poncho idag, så varm och gosig. Är verkligen nöjd med den!

Feeling poncho, Truelove blouse och handskar från Odd Molly, Jeasns HM och stövletter från Miss Selfridge
Tänk om jag hade fattat hur man gör en Gif?!

Ha en skön fredagskväll!

Kram


8 kommentarer:

  1. Snyggponcho! Jag har den i beige...och känner mig just beige, så färgvalet var väl inte direkt innovativt. Men den är skön och man känner sig fin i den. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyssnade på P1 idag. Ett helt program om olika beiga nyanser och i olika material. Lät jäkligt invecklat. Hade jag haft en tryckpress i källaren hade jag kört på en beige också!
      Kram

      Radera
  2. Hej där snygging! Snygg var du i förra inlägget med..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Får ont i fötterna bara av att titta på skridskorna. Flashiga var dom, med flames och allt:) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte faktiskt ett par nya skrillor för några år sedan med gott om plats för tårna och varmfodrade. Kan säga att det var en helt annan upplevelse än dom sketna skridskorna jag hade på högstadiet.
      Kram

      Radera
  4. Coolt både skrillorna och ponchon!
    Tyvärr är både jag och sambon urusla på skridskor så vi tackar fritids för att dottern får åka ibland.
    Hon har superbalans och den är icke efter mig... (inte bollsinnet heller)

    SvaraRadera
  5. Snygg poncho! Snygg färg!

    Köpte en på indianmarknad.se för ett tag sen...

    SvaraRadera