fredag 14 december 2012

Julfest med jobbet!

Efter en fruktansvärd natt med migrän och häcken full så är det bara att svida om och åka på en helt galen julfest med jobbet! Jag bara undrar hur detta ska sluta...har ätit som två byggarbetare ikväll och så lite vin och skumpa på det.

Tillsammans med DJ:n (anställd på jobbet)


Sjuka frågor om anställda som fick ställa upp på diverse övningar...



Med risk för att tråka ur i klädväg så åkte "Once in a life time" på och lite sidentrasor från OM. Miss var att det tydligen var orange tema som jag missat;)





 

Jag käkade tom lite på dekorationen...

Men vissa körde på som bara den!


 




Nu blir det dans med ryss och mer Champagne!


"Over and out"


Kram

4 kommentarer:

  1. Snygg dukning;) Ha det så trevligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilken kväll! Hoppas du hade det jätteroligt med mycket skratt. Jag skulle nog inte vilja känna mina arbetskamrater sååå väl. :) :) Även om jag fattar att det gick ut på något annat kan man ju inte låta bli att tänka....

    kramar

    SvaraRadera
  3. Åh ni firar handbollslaget i mitt hjärta med orange tema ;)
    Hoppas kvällen avlöpte väl och att du hade kul.

    SvaraRadera
  4. Ser ud til at ha´ været en rigtig herlig julefest, håber hovedet har det ok i dag :-))
    Rigtig dejlig lørdag kram Tina

    SvaraRadera