söndag 30 december 2012

Yellow Jaquard Jumper

I början av december så läste jag hos den här coola bruden att Två små gummor hade fått in Jaquard Jumper från Odd Molly i butik och dessutom hade rabatt på dom. Men eftersom att jag satt i bilen så blev det lite trix och ville ha den på stubinen. Så efter lite smsande till Linda så släppte hon saxen en stund (eller var det kanske en permanentspole?!) och skickade mig numret så att jag kunde ringa och beställa:) Så underbart med denna bloggvärld och fina människor som jag aldrig annars hade mött IRL eller i Blogglandia!
Tack än en gång för hjälpen <3





Till min gula Jaquard jumper har jag linne från Abercromie & Fitch, svarta tights från Topshop och Primeboots

Angående "rövarkulan" så hade den gullige maken gjort en hjälteinsats när jag kom hem från jobbet, han har fått en guldstjärna i protokollet;))
 
Jag ska avrunda denna helgen med ett nattpass. Ser verkligen framemot när klockan är sju i morgonbitti...


Önskar er andra en skön kväll på soffan med en pralinlåda på magen:)


Kram

17 kommentarer:

  1. Ja visst är det helt underbart med alla söta bloggare som hjälper varandra! Hade jag aldrit trott när jag började :) Trevligt med hjälteinsats - särskilt om du inte visste om det.
    Tusen kramar

    SvaraRadera
  2. Oh vad fin den är! Älskar den i ljusgult! Bra köp! KRAM

    SvaraRadera
  3. Den står allra högst upp på min önskelista!! Så himla fin är den ju :) Hoppas det går bra i natt och så snällt av maken. Jag fick också ett ryck, men nu verkar jag bli sjuk..ont i hela kroppen och kläderna skaver, typiskt!! Klem

    SvaraRadera
  4. Ja den gula är helt klart den snyggaste färgen i denna!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ihhh Hvor er den fin, jeg har slet ikke set den i denne farve før, super flot til dig Fiona, frisk og klædelig farve.
    Kram til dig

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Den gula är så fin och bloggvärlden kan vara fantastisk.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Den är bara så snygg och bloggvärlden rockar. Appropå det så vill jag äta sushi snart i Lund. :)
    rkam

    SvaraRadera
  8. Jättefin på dig! Gult är fult - på mig. =)
    Hoppas du får lite praliner på jobbet också. Själv har jag nyårsdagens natt.

    SvaraRadera
  9. Åh köpte du den i gult, sååå fin :-)härlig med lite hjälp från fina Linda... själv köpte jag den i indigo då jag nog lätt blir lite blek i gult men du passar så bra i den! ha d gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Har den på min önskelista också, men en annan färg, men när jag ser den gula tycker jag den är superfin!
    Önskar dig en lugn natt och ett Gott slut i morgon!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Supersnygg! Perfekta färgen till dig! Så läcker.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig färg! den skulle jag också vilja ha. Ha ett fint slut och ett gott nytt fina bloggvän! Kram Nilla

    SvaraRadera
  13. Vad snygg du var i den färgen, jättefin! Och tröjan är jag ju redan såld på.
    Ett gott nytt år vännen!

    Kramar

    SvaraRadera
  14. Nu vill ju jag också ha en! Kram och gott nytt år! Kram

    SvaraRadera
  15. Gott Nytt År!!
    Massa kramar från Lingonet

    SvaraRadera
  16. Du er nydelig i den jumper'n. Jeg også ønsker meg en slik:) Riktig godt nytt år til deg og dine, og takk for din fine blogg!
    klem

    SvaraRadera
  17. Hello,
    Yellow is very nice on you :)
    Happy New Year!
    Hugs

    SvaraRadera