tisdag 29 januari 2013

Tröttma & Bananpannkaka

Är otroligt trött idag, sådär trött att ögonen inte vill hålla sig riktigt öppna. Men så är det också världens tråkigaste väder. Plusgrader, tö, regn och dimmigt. Trött i hela kroppen och lite smärtor på det efter en lite väl tuff match igår... Men, jag har hunnit laga en belysning (man är väl händig;) på vårdcentralen som jag besökt idag.
Sen lite sms med Londondottern. Hon hade stekt sig en fantastiskt god bananpannkaka så det fick jag ju också testa till lunch. Mycket gott var det!


 
En banan mixades med ett ägg som sedan stektes på båda sidor i lite rapsolja. La på keso, pudrade över kanel och serverade med aprikoser och kiwi. Och så ett glas the till det.

"Dagens blev en OM blus som glömt bort men hittade när jag hade städning i garderoben. G-star jeans till det. Tog mina Primeboots till det och cyklade till jobbet vilket var jäkligt korkat för nu ser dom ut som om dom tillhör Pippi Långstrumps häst....


Middagsrasten är snart slut så det är väl dags att avrunda här.

Ha en bra kväll!

Kram








4 kommentarer:

  1. Vårigt snygg outfit. Jag höll på att dratta på ändan flera gånger i morse. is och så vatten på det, grymt halt. Inte konstigt du lider av tröttma heller med helgens schema? Klemisar

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Hur kul som helst att leta fram en sådan godsak:) Tyvärr tål jag inte banan, men det ser himla gott ut.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jösses - tröttma var ordet sa Bull! Ska snart ta ur linsrna och glida i säng.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Både såg gott ut och lät gott! Kram pudding!

    SvaraRadera