måndag 18 februari 2013

Tillbakablick med Lovely knit & Witnes top

Eftersom den här bloggen inte bara är en blogg utan även en form av elektronisk dagbok för mig så är det kul att titta tillbaka ibland.
Vad hände för ett år sedan? 
Hur var jag klädd?
Hur var vädret?

Hittade den här kombon som jag gillar skarpt!
Trots det så har jag rannsakat mig när jag gick igenom min garderob. Yllekoftorna duggar tätt och jag är inte helt överens med modellen Lovely knit av den anledningen att när jag knyter den så kommer banden helt galet. Tycker att denna modellen gör sig bättre på någon med lite mindre byst. Har provat modellen i en större storlek men då hänger den så konstigt i armhålor och över ryggen. Är någon sugen så finns den på min Bloppis som ni hittar här i högerspalten:)  




Witnes top i färgen "lite indigo"



                             Lovely Knit i "Multi



                                        Ha en bra måndagskväll!



                                                      Kram

4 kommentarer:

  1. Snygga kläder!
    Hoppas ni har det bra i Österrike!! ldste sonen var där förra veckan ;) kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jag har båda men witnes i chalk :) Har också lite problen mmed mina LK och har dem nog oftast öppna tror jag.
    Kram snygging

    SvaraRadera
  3. Witnes top är ju så jäkla fin! Kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul att titta tillbaka :-) jag bloggade mycket mer flitigt förut och har bloggat sen 2008 så jag brukar ibland kika tillbaka på vad som hände då :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera