onsdag 28 augusti 2013

Humorfestivalen i Lund 2013

Halloj alla som kikar in här!

Lite väl tyst här från mig men det har gått i full fart den senaste tiden. 
Jag har jobbat dubbelt så mycket mot vad jag brukar, 
haft klasskalas för 21 st åttaåringar (Peuw'), 
dragit på mig en sketen förkylning, 
sjukt barn, sjuk hund och så allt det där vardagliga, 
ni vet...

Men, "den som väntar på något gott", idag var det ju invigning av


här  i stan och det ville jag ju bara inte missa (köpte biljetter redan i våras)!






Det bjöds på underhållning i rask takt där den ena artisten efter denna andra avlöste varandra. Bla. Petra Mede som är helt galet rolig! En fantastisk jazzartist, Gunhild Carling som spelade både trumpet och säckpipa. Vilken skön brud! Nästan så att jag funderar på att ta och gå en kurs i säckpipa:) Emil Jensen var också sjukt bra när han gick i gång som en agnostisk pastor:)

I morgon blir det  mer humorfestival, jag och en kompis ska gå och se Babben och sen en show med mycket publiknära inslag (vad det nu kan innebära...)

Fredagen är också vikt för Humorfestivalen och då kör vi helkväll med en massa skoj:)

En sunkig "mobildagens" bjuder jag på och jag lovar att jag är mycket gladare än jag ser ut på bilden!


Tunika//JohnnyWas, jeans//Zara, poncho//Odd Molly

Ha en bra kväll och glöm inte att njuta av de sista sommardagarna. Temperaturer över 20 strecket verkar  snart vara över för den här gången (snyft)

Kram



7 kommentarer:

  1. 21 st åttaåringar :o!!!!!! Verkar som om det inte blir något badande i dag för mig?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Verkar som att det satt igång med jobb/hösten nu.
    Fin är du och tack för dina fina kommentarer, de värmer!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Ojoj du har haft fullt upp du. men humorfestival lät kul! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Tittar in här och säger Heeeeeej! Hoppas du har busroligt på festivalen. :)
    kram!

    SvaraRadera
  5. Ja, frågan är om vi haft den sista fina dagen/ kvällen, men hoppas inte det. Jag är inte redo för den typ av väder vi haft idag i alla fall. Förstår du roat dig kungligt ;) Klem

    SvaraRadera
  6. Måste ha varit en toppenhelg med så mycket humor....Japp nu tycker till och med jag att hösten tyvärr är här. KramisarTina

    SvaraRadera
  7. Oj, jag visste inte att de hade en egen humorfestival!

    SvaraRadera