lördag 17 mars 2012

Provning, tjusig dam & dagens

Svägerskans födelsedagskalas blev mysigt och trevligt! Hennes gulliga mamma hade varit och köpt en Odd Molly
klänning. Hon var superfin i den! Så här snygg önksar jag att jag är när jag närmar mig sjuttio bast.


Idag blev det en vända till Malmö med två av barnen. köpte en hel hög med tröjor till sonen, gröna jeans, converse och LEGO (som muta för att vi skulle få kolla på det vi ville utan sura miner). Blev glad att jag hittade en del till honom för jag tycker inte att det är så kul att köpa killkläder. Ofta så murriga saker med fula blaffor till tryck. 

Var inne om på Åhléns och provade white stretch jean, givin top och timeout wrap cardigan. Var inställd på att köpa koftan men den fanns inte i min storlek. Den jag provade kändes alldeles för stor och ofta töjer de sig en del.

White stretch jean Givin top Timeout wrap cardigan


"Dagens" blev plåtad inne i provrummet när jag ändå höll på

Hawthorne blouse och linne från HM

Kvällen blev räkor, bubbel och smarrig ost och just nu står ena dottern och fixar chokladfondue, mums!

Ha en skön lördagkväll

Kram

6 kommentarer:

  1. Fin provning men det enda jag kan säga är chokladfondue? :-D Åh.
    kram

    SvaraRadera
  2. Chokladfonduen var helt underbar! Mango, ananas,vindruvor och kiwi som doppades i helt ljuvlig smält choklad! Mmmm!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tänk att se så där snygga ut båda två och det är just det trevliga med Odd Molly, att märket är ålderslöst.
    Chokladfondue med en massa frukt låter rent av ljuvligt.
    Kram och trevlig söndag från Eva

    SvaraRadera
  4. Men vad tråkigt att den var slut i din storlek, för den är verkligen fin. Chokladfondue, kan det bli bättre?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gillade din kombo med timeoutwrapen! tråkigt att den var slut. Så fin svägerskans mamma var i den klänningen, håller med, så vill man se ut! kram

    SvaraRadera
  6. Gudars vilken snygg dam:)
    Och du med förresten! Hur kan man se ut sådär i kroppen efter 3 ungar?! Får nog börja spela innebandy;) Kram!

    SvaraRadera